شرکت برتر حمل و نقل کشور
نوشته شده توسط : hsi

 

 

 

 

 

۱. همسفر

شرکت اتوبوسرانی همسفر از اولین شرکت هایی است که در این زمینه شروع به کار کرده است. این شرکت کار خود را در سال ۷۸ آغاز کرد و با تلاش فراوان و دوراندیشی به یکی از شرکت های برتر در این زمینه تبدیل شد. همسفر از اولین شرکت هایی است که اتوبوس های VIP را به مجموعه‌ی خود اضافه کرد، اتوبوس های vip ویژگی های بسیاری دارند از جمله وجود فاصله زیاد بین صندلی ها تا هنگام خوابیده یا نیمه خوابیده کردن پشتی صندلی ها مشکلی وجود نداشته باشد، در قسمت جلوی هر صندلی نیز برای راحتی بیشتر جاپایی وجود دارد تا پاها روی آن قرار بگیرد.
بلیط های اتوبوس این شرکت هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری فروخته می‌ شود، شما می‌توانید در سایت های اینترنتی صندلی مورد نظرتان را انتخاب کرده و با خیال راحت آن را خریداری کنید.


۲. رویال سفر

رویال سفر یکی از شرکت های پیشگام در زمینه‌ی حمل و نقل است و با داشتن امکانات بسیار زیاد و اتوبوس هایی مجهز در دسته‌ی بهترین شرکت های این صنعت قرار دارد. اتوبوس های این مجموعه دارای سیستم های گرمایشی یا سرمایشی بسیار مناسب، سیستم تهویه، آب آشامیدنی و حتی بسته های پذیرایی شامل کیک و آبمیوه هستند.

نوع صندلی اتوبوس ها بسیار مهم است چون در سفرهای طولانی مدت مسافران باید روی آنها بنشینند و اگر صندلی ها بافتی خشک داشته باشند پس از مدتی نشستن موجب درد گرفتن پاها و کمر می‌ شوند، خبر خوش این است که صندلی های شرکت رویال سفر بسیار راحت هستند، این صندلی ها بافتی نرم دارند و در طولانی مدت باعث درد های شدید نمی شوند. برای خرید بلیط هواپیما اصفهان به سایت مستر بلیط مراجعه کنید.

 

http://kishair.mihanblog.com/post/21




:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: